Thursday 2 July 2015

Rasa Nak Berhenti Merokok Tapi Tak Tau Cara?



Di bulan puasa nie, EA yakin ramai yang berazam untuk berhenti merokok kan?. Tatapi boleh EA katakan kebanyakan daripada mereka akan membawa kedepan (baca carry forward) azam mereka itu, Setuju?.

Bukanlah semuanya akan membawa kedepan, ada juga yang telah berjaya merealisasikan azam mereka itu, salah seorangnya ialah ayah EA. Sorang perokok tegar satu waktu dahulu, kini ayah pula yang dikelilingi oleh perokok tegar J . Tapi EA lihat ayah selamba jer, dah langsung takde keinginan pun. Rasanya sudah lebih 10 tahun ayah berhenti merokok. So, kalau ayah EA berjaya melakukannya tanpa kembali merokok kenapa tidak anda?.

Untuk berhenti merokok sebenarnya ada tempoh berpantang dari menghisap rokok selain daripada itu anda juga perlu tahu apakah sebab utama anda gagal dan kembali merokok.

Untuk tidak bawa kedepan lagi azam anda itu, bolehlah dapatkan E-book ini dengan harga yang sangat murah beserta perkongsian daripada testimoni yang telah berjaya. Kalau ayah EA boleh, mereka boleh sudah pasti anda juga boleh BERHENTI MEROKOK.

Semoga berjaya.

EA

**** Macamana persiapan raya?

No comments:

Post a Comment